lauantai 8. elokuuta 2015

Mustunut sini

Meidän tärkein siivoustyökalu on harja ja kihveli. Ne ovat käytössä jokaisen ruokailun jälkeen keittiössä ja eteisessäkin niillä lakaistaan isoimpia kivenmurikoita. Joskus olen harkinut rikkaimurin ostoa, mutta tullut aina siihen tulokseen, että kätevämpi on tämä perinteinen roskien keruumalli.

Sini-tuotteet ovat meillä ahkerassa käytössä niiden laadukkuuden vuoksi. Rikkalapiokin on samaa tuoteperhettä. Ainoa harmitus näissä laaduikkaissa siivousvälineissä on niiden väritys, vaaleansininen (tai vaaleanpunainen) eivät vain ole minun lempivärejäni. Muissa välineissä se ei niin haittaa, mutta tätä rikkalapiosettiä en jaksa kantaa siivouskomeroon piiloon, vaan se nököttää aina meidän ruokapöydän vieressä.

Mutta enää ei väri ärsytä kun spraymaalasin setin mustaksi.



Nyt sini sopii sisustukseen:).

t hanna

13 kommenttia:

  1. Huippu! Tämä idea pitää laittaa korvan taakse :) Rikkaimuria ei kannata hommata. Siitä on vaan koko ajan akku loppu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin, ei tarvinnut ostaa uutta. Samaa mieltä olen rikkaimurista, ja ovathan ne vielä aika rumia:).

      Poista
  2. Aaa, hyvä idea! Minua myös ärsyttää Sinituotteen värit, ei niitä viitsi esillä pitää ja kaapista ei tule niin usein otettua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sanopa miksei niitä tehdä muun värisinä..?

      Poista
  3. Ahaha, mua naurattaa! Miksen ole itse keksinyt tätä?! :D

    VastaaPoista
  4. Voi mikä mahtava idis, tämän teen minäkin :)

    VastaaPoista
  5. Tulipa setistä hieno! Mulla on myös pieniä vaikeuksia sietää noiden tuotteiden väritystä ;)

    VastaaPoista
  6. Linkkasin ihan lupaa kysymättä tämän postauksesi Sini-tuotteelle, vähän pureskeltavaa heidän tuotekehitykselleen ;) Oon nimittäin itsekin monesti miettinyt noiden tuotteita, että ovat ehkä käytännöllisiä mutta masentavan rumia. Mistä tulleekaan ajatus, että siivousvälineiden pitäisi olla pastellisävyisiä? No, jotain olen Sinin tuotteista löytänytkin ilokseni pirtsakan turkoosissa värissä - sekin parempi kuin pastellit ja laitosmaiset harmaat.
    Hienon harjayhdistelmän teit kyllä, tuolla kelpaa kipsutella murut pois varpaiden tieltä :)
    - Ritutiina

    VastaaPoista

Kiva kommentti lämmittää mieltä!