lauantai 1. lokakuuta 2011

Designpiparit

Tässä paketissa kehtaa nostaa piparit pöytään! Kanniston leipomon piparkakkupakkaus on voittanut useita pakkauskilpailuja ja sen on suunnitellut suunnitellut Packlab Partners. Sisältökin kuulostaa kauniilta, sillä piparin voi lohkaista kolmeen sydämen malliseen osaan. Piparin murtaminen kolmeen osaan tietää kuulemma onnea. Näitä pitää maistaa!

Kuva täältä

Miksei tällaisia designpaketteja ole enemmän? Esimerkiksi perustuotteet, jotka ovat usein pöydässä kuten margariini, maito tai juusto, ovat kaikki ulkokuoreltaan tylsiä tai jopa rumia. Itse unelmoin kokonaan valkoisesta maitopurkista, jossa lukisi vain yksinkertaisesti Maito. Kaikki pakolliset tuotetiedot voisi laittaa purkin pohjaan. Tätä odotellessa...

t hanna

2 kommenttia:

  1. Niinpä! ...meillä jatkuu taistelu sen riivatun muropaketin (pitikin lasten ruveta niitä syömään) kanssa, se kun ei mahdu edes kaappiin ilman saksia, murr.

    VastaaPoista
  2. Annimanni: Onnea sopivamman (äidille ja lapsille) muropaketin etsintään:)!

    VastaaPoista

Kiva kommentti lämmittää mieltä!