torstai 8. marraskuuta 2012

Raakauspeili

Oletteko ennen kuulleet moisesta? Minä en. Mutta ostin tämän, en parranajoa varten vaan meikkaushommiin (tai kuten pikkuveli sanoo "meukkausjuttuihin"). Löysin sen Rovaniemen työmatkalla, mainiolta Tuhattorikirpputorilta, josta olen lähes aina löytänyt jotain kivaa. Kannattaa pysähtyä jos kuljette ohi!

 

 

 

Huomenna pyrähdetään siitä ohi kun ollaan matkalla Leville Maailman cupin avajaisiin, mutta ei taida mies suostua siinä pysähtymään. Ja ai niin, olen luvannut, että en osta mitään kahteen kuukauteen, meillä on kuulemma liikaa tavaraa... Taitaa olla oikeassa.

Meillä siis tiedossa hiihtoa ja laskettelua pitkästä aikaa. Ottakaahan tekin rennosti ja nauttikaa viikonlopusta!

t hanna 

9 kommenttia:

  1. Hei, loistolöytö! Pitäisi pitkästä aikaa siellä pyörähtää aarrejahdissa,

    terkuin Sari

    VastaaPoista
  2. Voi ihana, ja aivan tuntematon paikka minulle tuollainen aarreaitta!! Missä se tarkalleen on? Tiedän ainakin missä pysähdytään seuraavalla Levin reissulla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS. Muistakaa käydä testaamassa King Crab House! Aivan loistava! ;)

      Poista
    2. Eli taukopaikka löydetty:), Harrikatu 2 on osoite, heillä kirppiksen vieressä antiikkitori, mutta kirppis jo melkoinen aarreaitta. Kiitos ruokavinkistä, mulla vaan vähän sama kuin sullakin, että kala, varsinkaan raaka, ei vielä oikein maistu, mutta ehkä opin joskus...

      Poista
  3. Mä en koskaan muista tuota paikkaa, kun oon Rollossa. Pitänee kohta ihan tehdä Tuhattoria varten reissu sinne. Kivan näköinen meukkauspoksi.

    Voi, te pääsitte korkkaaman kauden. Minä joudun edelleen pötköttelemään ja odottelemaan suksille pääsyä pahimmassa tapauksessa vielä kolme viikkoa.

    VastaaPoista
  4. Paranemista sinulle! Kyllä talvea vielä edessä päin riittää, ja ehdit korkkaamaan kauden:).

    VastaaPoista
  5. Hieno löytö!

    Luin otsikkosi ensin "raakauspeli" ja mietin, mitä taloon liittyviä suunnitelmia tms. te raakaatte (l. karsitte) :-D!

    VastaaPoista
  6. Olet kyllä oikeassa, sillä raakauspeliä on kyllä tehty raksalla, kun kaikkea ihanaa ei vain voi saada:(... Siitä voisi tulla oma postaus, ja pitkä sellainen :).

    VastaaPoista

Kiva kommentti lämmittää mieltä!